Khalid Karmoudi
‘Ik vertel de verhalen van verschillende merken’
Bij Mooodi leg ik de verhalen bloot die de essentie van elk merk vormen, de mensen erachter, hun passies, hun worstelingen en hun overwinningen. Mooodi is geen doorsnee marketingbureau. Het is een verhalenmachine, een branding powerhouse. Dat is wat Mooodi onderscheidt: wij brengen de ware ziel van een merk naar voren. We vertellen niet zozeer wat ze doen, maar wie ze zijn.
De kracht van een goed verhaal
Mijn liefde voor verhalen stamt uit mijn jeugd. Mijn opa, een moedige man die een ingrijpende reis maakte van het verre Marokko naar Nederland, wakkerde mijn fascinatie voor verhalen aan. Ik kan me nog herinneren dat ik aan zijn voeten zat, luisterend naar zijn verhalen, verhalen van uitdagingen, veerkracht en avontuur. Deze verhalen lieten een onuitwisbare indruk op mij achter en leerden me de kracht die een goed verteld verhaal kan hebben.
Passie voor verhalen
Toen ik ouder werd en marketing studeerde, besefte ik dat ik mijn passie voor verhalen kon combineren met mijn professionele ambities. Ik zag in hoe het delen van verhalen merken helpt zich te onderscheiden. Ook helpt verhalen vertellen merken te resoneren met hun publiek. Ook helpt storytelling een boodschap op een dieper niveau over te brengen.
Ik vertel jouw inspirerende merkverhaal
Ik werd een storyteller, een vertaler van de visies en dromen van ondernemers in pakkende, inspirerende merkverhalen. Ik begrijp dat elk merk, hoe groot of klein ook, een uniek verhaal te vertellen heeft. En ik heb de missie op me genomen om deze verhalen op een authentieke en oprechte manier naar buiten te brengen.
Ga met mij in gesprek
Dus hier ben ik, genietend van mijn koffie, luisterend naar het geluid van creativiteit dat door de ruimte zoemt. En ik weet dat ik op de juiste plek ben. Ik ben een man die zijn leven heeft gewijd aan het vertellen van verhalen, aan het creëren van merken met een ziel. Ik ben een man die gelooft in de kracht van verhalen om te inspireren, te verbinden en een impact te maken. En ik zou niet anders willen. Wil je met mij sparren over jouw inspirerende merkverhaal, en hoe we dat gaan vertellen? Neem contact op met StartToGrow voor de mogelijkheden.